Gå til innhold

Gått til kjøp av BMW 316i E30 1989.

Thomas.B
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg brukt den siste mnd. til å lete etter en bil å kjøpe meg (den første).

Leta gjennom alt av merker fra Mazda til KIA, men til slutt klarte jeg å finne BMW som jeg mest sannsynligvis får overlevert på onsdagen hvis alt går etter planen.

Den har gått pittelitt over 200000 med nesten ingenting rust bare litt i ene hjulbuen, men det er jo bare og fikse på et par timer.

Bilen er allerede senket 60/40 med APEX susp.

Fulgte med meget fine s/v Alu felger og et greit stereo anlegg.

Legger til noen bilder så dere kan se og bedømme.

P.S Bilder er tatt av selger.

Kommer med egne bilder så fort at jeg får kjøpt bilen.

985343bilde3193322140120066759.jpg

985343bilde2193319140120066467.jpg

985343bilde1193315140120069408.jpg

955956bilde5hpim02749tr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte at jeg skulle gjøre noen småting når jeg får den, kanskje fjerne solfilmen, kjøpe til noe styling og kanskje litt med motoren, har dere noen tips om hva som kunne blitt "lækkert"

Patrick B:

har faktisk ikke sett under setetrekkene enda så der kan det hende en hemmelighet ligger og venter på meg.

tenker kanskje og hive dem ute og sette inn noen sportsseter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte at jeg skulle gjøre noen småting når jeg får den, kanskje fjerne solfilmen, kjøpe til noe styling og kanskje litt med motoren, har dere noen tips om hva som kunne blitt "lækkert"

Patrick B:

har faktisk ikke sett under setetrekkene enda så der kan det hende en hemmelighet ligger og venter på meg.

tenker kanskje og hive dem ute og sette inn noen sportsseter.

Ja, tenkte også på sotinga.. Det er bare harry og ser overhodet ikke noe pent ut. Lett toning av rutene er bedre, men så klart dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingard:

Ja helt enig, første jeg tenkte på når jeg så annonsen.

Føler bilen plutselig blir "råneraktig" og det skal ikke denne bilen være ettersom jeg begynner og fikse den opp.

Hører ut som om den kan bli fin, da du skal fikse den opp, er langt i fra det verste eksemplaret av en E30 jeg har sett 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje sota blinklysa bak me spray, å svart god tape på nyrene å listene rundt vinduene; koster lite å bilen kommer seg med ein gang.er min meining.

du kan jo sjekke Deler til salgs forumet, der finner du sikkert noko som faller i smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...