Schnellfahren Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Et slags lastestativ da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Hvorfor ødelegge en pen bil med noe slikt.....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 OK,utfordring til dere som er kritiske til mitt fantastiske vingefunn : legg ut bilder av cabrioleter med en vinge dere syntes er pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Ikke hør på de orginal fantastene, de vet ikke hva de snakker om. La de pusle rundt med de orange bliklysa og treverket sitt. og de kule 318 turingene sine med sports interiør og annet kult orginal utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Ikke hør på de orginal fantastene, de vet ikke hva de snakker om. La de pusle rundt med de orange bliklysa og treverket sitt. og de kule 318 turingene sine med sports interiør og annet kult orginal utstyr jepp, vet ingenting som er så rått som overdimensjonerte spoilere og lexuslykter på BMW, må ikke glemme "hønsenettinga" som det går å prestere å sette inn i luftintak osv.. Mener ikke å være frekk her men det er slike som styler bilen med alt slags drit som gjør at BMW får et frynsete rykte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Hm hørtes fornuftig ut du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 Ikke hør på de orginal fantastene, de vet ikke hva de snakker om. La de pusle rundt med de orange bliklysa og treverket sitt. og de kule 318 turingene sine med sports interiør og annet kult orginal utstyr Takk orginalt er ikke godt nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 ja! gå for den air-boot'en! de er fete! men prøv å gå på med noe som går i samme stilen flere steder på bilen og! og dere som se bilde av en cab med vinge som passet se på min, bakenden ser jo nesten original ut! hahahAAAAAAHAAAAHAAAA!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Fin vinge på cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 ...eksisterar det ei fin vinge til cab? Eg tek ein finn.no "nei det har jeg ikke sett" Men det er kvar sin smak og det respekterar eg. Ville gått for noko som liknar M3...lite og smakfult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2006 Fin vinge på cab. RÅ BIL!! så de kan bli kule med hardtop altså!!! pent! hva heter vinga?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Detta blei en lang tråd med tanke på at han bare spurte om pris og hvor man for kjøpt det da!!! jævlig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 tror det er det verste skrekkeksemplet jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Ikke for å være frekk eller slem mot noen. Men smaken er som baken, i enkelte tilfeller er den fylt opp til randen med dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 hehehe!! vingen min er STOR ja, men den ser mye mer ektrem ut på det bildet enn det som faktisk er realiteten da, tror vinkelen jeg tok bildet i gjorde sitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå