Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Diverse selges:

komplett 4 seters skinninteriør selges, veldig god stand, vipp på venstre førerstol ødelagt, vaier må byttes, SOLGT

NYE borra og slissa skiver til e30 selges, foran og bak med nye bremseklosser, i orginaldimensjon, merke: zimmermann.

SOLGT!

Orginale dempere foran, brukt 1 mnd, 300,- stk, 500 for begge

Orginale bakdempere, SOLGT

Eibach 30-40mm senkefjærer, brukt en mnd, SOLGT!

orginale hovedlykter/baklykter, e30 bærearmer, 323 fjærbein foran, bakstilling fra 325 uten diff, +++ BUD

ta kontakt på pm for mer info

2535.jpg

2536.jpg

2538.jpg

2539.jpg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

bakstillinga skal av bilen i kveld forhåpentligvis...og ja den er komplett, men den trenger nye bremser...har jo komplette borra og slissa skiver for salg hvis du trenger det og?

det hullet har vært i forbindelse med no skitrekk eller no tror jeg...er perfekt hvis du skal ha en sub baki og sette suben "inn i" bilen..

Skrevet

Apex fjærene og koni demperne endte i søpla, hvis ingen vil ha de da, gis bort mot HENTING! var i dårligere stand enn først antatt..

bærearmer og foringer foran beholdes, da bilen skal få bremser fra e36 m3.

ellers er resten for salg ennå...

Skrevet

Hei!

Kommer noen rare lyder fra bakstillingen min:P Lurer bare på hva du har av deler, så kan jeg evt. kjøpe det av deg når jeg finner ut hva som er feil.

Skrevet
Apex fjærene og koni demperne endte i søpla, hvis ingen vil ha de da, gis bort mot HENTING! var i dårligere stand enn først antatt..

bærearmer og foringer foran beholdes, da bilen skal få bremser fra e36 m3.

ellers er resten for salg ennå...

Mye senking er det?

Send meg en pm eller ei melding på 95894197

\\Dalern

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...