[space] Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Virka på PBMW-folka som de var rimelig imponerte. "3.6 litre M5 engined M3 replica aims to be the most powerful BMW in the world" "It is without a doubt one of the most brutally gorgous and impressively powerful BMWs we've ever known" 850hk @ 1.3 bar, possibly 1200hk @ full boost. Stor poster av den i bladet også Fant bladet på narvesen på Oslo S. (ikke den ved inngangen til byporten) BTW: Stusset litt på Total BMW... Kjøpte det med m6'en frempå. (januarnummeret?) og det står at neste nummer er i salg 19. januar? Har ikke sett noe nytt nummer noe sted... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Hvor lenge er dette nummeret med bilen til Helge til salgs da? Er det Februar nummeret det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 "So another trip to Scandinavia uncovers yet more crazy-horsepowered BMWs. Just how do they do it? Our cover car this month is one of the finest modified E30s I've ever seen, and the quality of craftsmanship is mind-blowing." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 Er 02/2006 så er vel februarnummeret kanskje ja? Retur uke 7, står det på en klistrelapp, så da ligger det jo i butikken en stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Dette er hva dere skal se etter i hyllene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Stusset litt på Total BMW... Kjøpte det med m6'en frempå. (januarnummeret?) og det står at neste nummer er i salg 19. januar? Har ikke sett noe nytt nummer noe sted... Det som er i salg 19. jan. (i England) er februarutgaven. Blir vel februar før det havner i bladhyllene her til lands. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Det som er i salg 19. jan. (i England) er februarutgaven. Blir vel februar før det havner i bladhyllene her til lands. Nai, jeg kjøpte det nå i Haugesund nå i helga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Jeg kjøpte mitt her i Stavanger i går jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 må til byen og kjøpe blad på narvesn i morra tydligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Fyttirakkern... 850hk gateregistrert E30... ka bruke denne på mila då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Det er ikke noe du tenker på da du bygger turbomotor! Kan umulig kjøre med 850hk på gata, blir jo totalt uhåndterlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Neida, 850hk på gata er fullt mulig å hånteres det vel!? Bare regner med at clutchen er tung som ei betongblokk! RÅskap av en bil d der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 blir veldig overrasket om den bilen er godkjent med 850hk av det norske biltilsyn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladdern Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Bilen har vært til tuv og blitt godkjent der, for så å bli godkjent i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Bilen har vært til tuv og blitt godkjent der, for så å bli godkjent i norge Den har jo nettopp blitt mappa på nytt med ny turbo etc, så den er nok IKKE godkjent med de ekstra nye hestene vil jeg tro. Men den er jo godkjent med en hel haug hester fra før av, så det er ikke så godt for biltilsynet å kjenne forskjell på 700 og 850 vil jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå