Gå til innhold

enda en snikannonse

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

Mamma har faktisk en sånn, og elsker den.

En bil du skiller deg ut i. Har faktisk blitt stoppet og spurt om jeg vil selge den, når jeg har prøvekjørt. Den her hadde jo riktig senking og felger også. Orginalt, som mamma har er den for høy foran. Skikkelig gocart. Fremhjulsdrift, men slipper med rompa om en provoserer på rett måte... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":1q6o5blw]Mamma har faktisk en sånn, og elsker den.

En bil du skiller deg ut i. Har faktisk blitt stoppet og spurt om jeg vil selge den, når jeg har prøvekjørt. Den her hadde jo riktig senking og felger også. Orginalt, som mamma har er den for høy foran. Skikkelig gocart. Fremhjulsdrift, men slipper med rompa om en provoserer på rett måte... :)

Fremhjulsdrift i BMW? tror ikke det... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeez... ikke poenget,men greit nok.skal ikke ha z3 nei,er 1.99 på strømpelesten,så for nok ikke plass

Godt poeng. Jeg er 1.84, men lang i beina da, og jeg skulle gjerne vippet setet et par hakk bakover. (Ikke mye plass til "lenestol" når setet står på bakerste trinn...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":1rxlx6by]Mamma har faktisk en sånn, og elsker den.

Leste du annonsen? Gjelder en Fiat Barchetta... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artig bil man ikke ser mange av men å prøve å lure folk som søker etter z3 og så villeder dem til denne gnageren? nei huff. utsende messig så må jeg nesten si at jeg likte den litt men hadde heller valgt en mx5 i stedet for den fiat'n der. men å i hele tatt nevne ordene å kjøpe denne i steden for en z3 må jo være noe av det groveste banne ordene man kan bruke i kirka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2q86s1k8]
":2q86s1k8]Mamma har faktisk en sånn, og elsker den.

Leste du annonsen? Gjelder en Fiat Barchetta... :roll:

Åja, trodde vi snakket om Z3 jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":57bk050f]Mamma har faktisk en sånn, og elsker den.

Høres ut som en sporty mamma ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke så enkelt å bli kvitt den "kjøremaskinen" hans. Jeg satt og søkte på etter S2000 som skal ta over jobben til z3'en min etterhvert. Og gjett hva som kom opp.

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=964305

Må si at å sammeligne barchetta og z3 funker, det er mange i kjøpegruppen som godt kan kjøpe en fiat istedenfor en bmw, bare det er en liten cabriolet.

Legger til at jeg elsker min z3, og synes ikke den kan sammenlignes med en barchetta. Mye på grunn av at barchettaen ser ut som en amfibiebil og har FWD. Men muttern ville nok ikke sett forskjell hvis det var samme fargen....

"ute etter S2000? vurder heller denne! Italiensk kvalitet!" - Geez mannen eier ikke skam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...