Kristensen Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 hei Jeg fikk tilbud om å kjøpe en 1994 modell 540i Touring,han skal ha 70 000 for den.... Men bilen er gått hele 298 000 km....er dette alt for mye? Motoren burde jo tåle en del i og med at det er en V8 og 4L motor....Bilen ser grei ut ingenting rust og den har 18" M5 felger med slick dekk på,mn framdekkene er helt utslitt pga feil med styringen.... Hva feil bør jeg se etter og er dette en bil å anbefale å kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 70000 for den bilen er ikke galt. bare synd at det er en v8 i den.. Jeg har ikke hørt noe positivt om de motorene men det kan sikkert andre her si noe bra om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Jeg har "hørt" mye posetivt om m60 motoren... sjekk http://www.autopower.se/begagnatguiden/e34beg.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristensen Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 ok,eg og lige godt m60 motoren,sinnsykt bra lyd i an....men er 298 000 alt for mye for den motoren? er ikkje det det tidtspunktet ting begynner og dette fra hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 70000 for den bilen er ikke galt. bare synd at det er en v8 i den..Jeg har ikke hørt noe positivt om de motorene men det kan sikkert andre her si noe bra om.. Synd at den er V8?? Det er jo den eneste V8en som jeg kan nyte med hvert åndedrag.... M60en er en kjekk motor, med sine små problemer som "alle" andre motorer har... Jeg har hatt en 540i, og motoren var trivelig som bare det den. Har tettet oljelekkasje på et par, og oljepumpa har jo tendens til å løsne.... Men makan til rå motorlyd skal en lete lenge etter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 koselig å ha en 540... det var jo noe av det "beste" på den tiden det er egentlig det alle drømmer om.. ha en skikkelig V8 i sin BMW... om km er for høy er ikkehelt godt å si.. kommer veldig ann på hvordan Bilen er behandlet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristensen Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 Det er en varebil og de er ofte hardtkjørte, nåværende eier har bare hatt bilen i ett år og har behandlet den greit....Men vet ikke til de forrige eierne er.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Har nylig kjøpt en 540iA som er godt 320000km! M60 motoren går LANGT med rett vedlikehold. Lav litereffekt og høy gearing er kanskje en årsak til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 kommer veldig ann på hvordan Bilen er behandlet.... Hva med den som jeg hadde da? Ganske "bra" behandlet av han som jeg kjøpte den av?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 kommer veldig ann på hvordan Bilen er behandlet.... Hva med den som jeg hadde da? Ganske "bra" behandlet av han som jeg kjøpte den av?? Vanlig å bredde biler, ikke korte de inn i alle rettninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå