mEhE Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 speedometer begynte å skape seg i morges... hoppet liksom av og på... dårlig kontakt en eller annen plass.! er ikke speedomterer koblet til diffen\kardangen? husker ivertfall jeg plugget inn en plugg når jeg byttet kardangen på bilen! mulig pluggen er løs? noen andre forslag? det funket fint igjen når jeg kjørte hjem fra jobb kl 3!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Dårlige loddinger på brintbrettet i instumentet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 dårlig kontakt på "pluggen" som sitter på diffen....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissa Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Fukt i gummigreia som sitter på pluggen, som sitter i diffhuset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2006 funker fint nå,muligens bare kulden som har gjort det. bilen har også stått stille en helg! men takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå