Gå til innhold

hvilken spoiler er dette?

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

Leppa på bildet mener jeg koster rundt 10.000,- komplett. Det er den originale M3 GT-leppa, og den er justerbar og i karbonfiber. Du får som Øyvind sier noen kopier rundt forbi. De er ikke justerbare og som regel i ABS-plast. Se f.eks. månedens bil for februar 2005 (P.I.B sin touring). Tror det er Rieger han har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en del snop den sjappa di! liker de e36 m3 lufterillene,men det er vel litt av en jobb å montere? må vel til med vinkelsliper`n?

Ikke min sjappe, men en kamerat som driver.. :) Må kutte litt for å montere de rillene ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leppa på bildet mener jeg koster rundt 10.000,- komplett. Det er den originale M3 GT-leppa, og den er justerbar og i karbonfiber. Du får som Øyvind sier noen kopier rundt forbi. De er ikke justerbare og som regel i ABS-plast. Se f.eks. månedens bil for februar 2005 (P.I.B sin touring). Tror det er Rieger han har.

Og han kan vel se på månedens bil januar 2006 også.. :) Har vel samme fronten som P.I.B hadde på sin touring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en del snop den sjappa di! liker de e36 m3 lufterillene,men det er vel litt av en jobb å montere? må vel til med vinkelsliper`n?

Ikke min sjappe, men en kamerat som driver.. :) Må kutte litt for å montere de rillene ja..

er det noe sjappa er behjelpelig med ved eventuelt kjøp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...