Morten318 Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Greit firma og handle fra? Noen som vet om de har forskuddsbetaligng? Erfaringer? Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Jeg fikk iallefall det jeg kjøpte. Betalte på forskudd. Men det var bare noen billige parklyspærer da, så da var det liksom ikke så farlig... Tok litt lang tid. Men jeg hadde ikke hastverk, så det var ikke så farlig det heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Har ikke handlet fra han selv, men har pratet med han, hyggelig fyr. Han holder forøvrig til like ved der jeg bor og bruker postkontoret som ligger 50m fra meg(han er ofte der ). Send han en PM(angående betaling) da vel, er jo medlem på forumet her . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 autoshineshop er meget bra og seriøs, anbefales (han fører forøvrig alt som maxam-tuning.com fører)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå