Micro_RaCeR Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 er lakkert i org bmw grøn farge. med side cornes. fronten er helt opp med grillen. grillen er i fangern. og bak fangeren er m3 fanger sto det på siden. men er en hel fanger ikke leppa. kom med bud. bilder kommer vis noen forklarer hvordan jeg legger inn bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 har du bilder? for å legge ut bilder: 1.bildet må ligge på internett,for eksempel på galleriet dutt her på bimmers.2. åpn bildet,høyreklikk på bildet å trykk på "egenskaper",da får du opp bla bildets url adresse.3 kopier denne.4 gå tilbake på denne posten og trykk på "skriv svar" eller endre posten din.5 når dette eg gjort trykker du på "IMG" så limer du inn URL adressa,så trykker du på "IMG" en gang til,så poster du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Er meget interessert hvis det er Riegers E46 M3-look fanger til E36. Har frontfangeren selv, så det blir isåfall kun hekkfangeren jeg kjøper. Hvor mye har du tenkt deg i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Kunne kansje vært intr. i fronten,men må se bilde av den... arnepflesvik@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 skulle gjerne ha fått bilder av bak fangeren dinn jeg torsteinbratt@yahoo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Nå ble jeg også interessert her. ingardbanan hotmail com... Hva heter farga den er lakka i? Har du bilder av bil dem har sotte på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_bmw Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 send meg en pm på pris på tingene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 sende meg bilder og pris på rune.c@netcom.no ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå