H@kon Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Vurderer sterkt et PIONEER DEH-P70BT anlegg til min BMW 735i. De fabrikkmonterte høyttalerne skal visstnok være av rimelig god kvalitet i disse bilene - men det Roadstar drittanlegget som forrige eier trøkket i er faktisk verre enn intet anlegg, så jeg aner ikke om høyttalerne faktisk er bra. Har et enklere Pioneeranlegg i 320i'en - og der ble det vesentlig bedre lyd bare ved å skifte anlegg (fra gammal Sony) - så Pioneer er jeg fornøyd med så langt. Spørsmålet er, er det noen som har prøvd det nye DEH-P70BT anlegget? Med bluetooth støtte for handsfree mobilbruk. Vh, E32glider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Jeg har testet den. Syntes den funket bra. Selv om det er mange andre som klager på den. Spilleren ellers er jo og helt grei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Har montert en hel del av disse på jobben, å det er ingen som har klaget enda, men jeg har hørt at den har hatt litt problemer med å kommunisere med noen av de nyeste telefonene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 les denne: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... t=motorola har den selv i bilen og er fornøyd med den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H@kon Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 les denne:http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... t=motorola har den selv i bilen og er fornøyd med den... Ok, takk for input! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39-523 Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Jeg installerte den spilleren for 2 uker siden, og så langt er jeg veldig fornøyd! Med min Nokia 6230i funker blåtann utmerket! Rent bortsett fra at jeg ikke får overført telefonlista da... men oppkoplingen går smertefritt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå