Stian Børresen Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 kanskje han har for mye penger å gir litt faen i om det går til helvete? (unnskyld uttrykket) jeg hadde en liten idee til selger når jeg snakka med han, jeg ba han skaffe meg nr til nærmeste bilverksted så jeg kunne ringe de ang pris på det som måtte skrus sammen ang motoren. jeg bor jo 90-100mil fra selger og må evt bruke henger å kjøre nedover for å hente bilen. på denne måten skulle jeg få verkstedet til å hente bilen og jeg skulle betale de for henting+arbeid for å få motoren til å gå. Selger ville ikke gjøre dette, han hadde bare lyst å få bort bilen og gadd ikke bruke noe krefter på den.. Litt synd for hans del igrunn for hadde han gjort det så hadde bilen vært solgt på dagen. hadde bare tatt fly nedover jeg da når den var ferdig på verkstedet å kjørt hjem igjen. Må nesten trekke den konklusjonen at selger virker noe useriøs, veldig uintressert i å selge bilen fikk jeg litt inntrykk av på tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Synest det virka som ein merkeleg person når eg fant ut at den bilen der har kjede.. Du høyre eit helvetes bråk i motorrommet når kjedet byrjar å bli dårleg.. Synest det er rart at han ikkje tok seg ein kikk før heile greiene rauk! Så det er godt mogleg det er meir som er galt på bilen... Men vist du har tid og har ein 325 motor som du har, ville eg ha kjøpt bilen, og skfita motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 ja, hadde vært morro å putta nedi b25'n jeg har stående i ene e30'n min ja men ble litt i tvil ang den bilen pga selgers holdning over tlf, jeg ble nesten overbevist over at det er endel feil med bilen utenom det med motoren..var kanskje bare meg=\ jeg spurte også om bilder av bilen og det gadd han ikke skaffe, og jeg drar ikke nedover med henger for å finne ut at bilen er et vrak. 180-190mil(tur/retur) blir litt langt for en usett bil. Da kan jeg heller gjøre ferdig 325'n og evt bruke den som mellomlegg mot en IS når jeg vil ha en ny bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 ja, hadde vært morro å putta nedi b25'n jeg har stående i ene e30'n min ja men ble litt i tvil ang den bilen pga selgers holdning over tlf, jeg ble nesten overbevist over at det er endel feil med bilen utenom det med motoren..var kanskje bare meg=\ jeg spurte også om bilder av bilen og det gadd han ikke skaffe, og jeg drar ikke nedover med henger for å finne ut at bilen er et vrak. 180-190mil(tur/retur) blir litt langt for en usett bil. Da kan jeg heller gjøre ferdig 325'n og evt bruke den som mellomlegg mot en IS når jeg vil ha en ny bil.. Støtter den, høres ut som en mer fornuftig ide det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå