Gå til innhold

Hvorfor må parkeringsvaktene gjøre jobben sin?

RenZor
 Share

Anbefalte innlegg

Er i tr.heim hver helg og noen ganger i ukedagene og parkerer utaforr til dama...ene dagen fikk jeg bot når jeg stod der... en annen dag gjikk parkeringsvaktene bare forbi å det har de gjort flere ganger....

Skjønner ikke det der...

jeg vet ikke om det er gratis til å parkere der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

---> Vet dere hvorfor parkeringsvakter alltid går sammen to og to?

---> Fordi kun han ene kan skrive, og han andre liker å omgås intellektuelle...

:D :D :D

hehe :) når man snakker om parkeringsvakter, i mandal er de jo helt sprøe, sniker seg rundt og fotograferer bilene gjemt bak et hjørne ens de skriver bota ,slik at når du ser de er det forseint :D og på sommeren ser de ut som fuckings "pacific blue" der de kommer syklende sammen, med hvite uniformer og sorte hjelmer med intercom i øret hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

---> Vet dere hvorfor parkeringsvakter alltid går sammen to og to?

---> Fordi kun han ene kan skrive, og han andre liker å omgås intellektuelle...

:D :D :D

hehe :) når man snakker om parkeringsvakter, i mandal er de jo helt sprøe, sniker seg rundt og fotograferer bilene gjemt bak et hjørne ens de skriver bota ,slik at når du ser de er det forseint :D og på sommeren ser de ut som fuckings "pacific blue" der de kommer syklende sammen, med hvite uniformer og sorte hjelmer med intercom i øret hehe

Hehe.. ja vet. Vi har mye morsomt med dem her i byen. De føler seg ganske så kule i de pacific blue uniformene med intercom i øret og flotte sykler. Er faktisk litt moro å se på. Om vinteren, går de rundt i Gestapo-uniformer og med strak rygg skriver bøter så blekket spruter, mens han andre fotograferer... Vi ler av dem hver eneste dag.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...