sn|per Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hvis det blir noe av disse "planene" så vil jeg nok ha den ren for merker på bakluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 deter bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 er intressert i dette eg og, men finst det ikkje billigere alternativer? rundt 8000 er litt for mykje. men det er vel kansje det som må til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 trengt vel ikke skifte heile veien da? har dei hjemmeside? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Men, er det noken som veit om ei "plug and play" effektpotte som eg kan smekke rett på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Kan jo se om du finner noe her. http://www.supersprint.com/homeuk.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2006 Peoplez: Har sendt en forespørsel til Svendsen Eksos ang. pris. Legger ut svaret her når jeg får det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Kan jo se om du finner noe her.http://www.supersprint.com/homeuk.htm står ikkje så mykje om pris der da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Det er vell mulig å kappe, bøye, sveise og fikse rør og montere selv? hvis man har litt skills innen emnet... men det er vell ordentligt effektanlegg det er snakk om her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Det er vell mulig å kappe, bøye, sveise og fikse rør og montere selv? hvis man har litt skills innen emnet... men det er vell ordentligt effektanlegg det er snakk om her... er rørlegger da, så burde jo klart å ordne til noe greier. Men det er et TILTAK. hehe. greieste å få fix ferdig, berre å montere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Det var det jeg fikk til svar også da jeg sendte en forespørsel på min. De hadde aldri gjort det på E39 touring før, men det var bare å komme innom sa de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå