Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 måtte bare skryte litt! idag fikk jeg fagbrevet med karakteren "meget tilfredstillende" i elektrikerfaget! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Grattulerer da Jarle!! Var vell i ikke annet enn forventet det her? Så må du styre deg litt med alkuholinntaket i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Grattis... Er en milepæl å bli ferdig med utdannelsen! Gå å drikk deg drita full Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 gratulerer, er ikke alle som får den karakeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Gratulerer så mye Sikkert deilig å bli ferdig med utdannelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Grattis grattis!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Gratuleera.. e kje alle så får den karakteren så du må vera fornøyd me den glede meg eg og te eg e ferige.. bygg elle industri du har som fordypning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Gratuleera.. e kje alle så får den karakteren så du må vera fornøyd me den glede meg eg og te eg e ferige.. bygg elle industri du har som fordypning? Har industri som fordypning, men måtte også ha husinstallasjon i fagprøva. Måtte bytte sikringskap og legge alt nytt i 2 etg på en enebolig. Artig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 gratulerer med dagen. Start ditt eget firma! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Grattis, ingen ting som er bedre enn å bli ferdig med utdannelse . Fått deg fast jobb eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Grattulerer da Jarle!! Var vell i ikke annet enn forventet det her?Så må du styre deg litt med alkuholinntaket i kveld I morra må du kjøre Kalle for da blir det grisefylla på meg, fikk en liter "Absolut Vodka" fra jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Grattis, ingen ting som er bedre enn å bli ferdig med utdannelse .Fått deg fast jobb eller? Ja, fått fast jobb som elektriker i Siemens! Hehe.. alt ordner seg nå, fikk låne 50k i banken siden jeg hadde fått fast jobb, skriver under lånepapirer i morra, og da blir BMW`n snart ferdig også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Helt supert da, grattis med jobb også, fortjener en skikkelig fest du ja . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Helt supert da, grattis med jobb også, fortjener en skikkelig fest du ja . ja, det blir det nok da! hehe.. har jobba som f... med fagprøva i en måned nå, har ikke hatt tid til bilen engang Men imorra blir det fylla og bilskruing på lørdag, perfekt helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå