ovex Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Stiller meg i rekka av gratulantar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Grattis Jarle. Kjøp deler nå da og ikke drekk de opp. Men hvis du skal drekke de opp så ring meg,så kan jeg hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Gratulerer! Er nok deileg å endeleg vera ferdige, endeleg få ei skikkeleg lønn hehe.. skulle ønskt eg var deg nå, har berre igjen 2 år før eg kan gå opp til prøven hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Måtte bytte sikringskap og legge alt nytt i 2 etg på en enebolig.Artig det Du kan få gjenta det her, hvis du føler for det! Bortsett fra sikringsskapet da. Regner med 2. etg. bare kobles på det vi har i 1. etg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Grattis Jarle.Kjøp deler nå da og ikke drekk de opp. Men hvis du skal drekke de opp så ring meg,så kan jeg hjelpe? Er i full gang nå, bare komme det.. Fikk en liter av gutta på jobben, hehe... Så jeg blir vel i go`form ikveld \:D/ Jeg "får" 50k av banken tilå kjøpe deler får i løpet av et par dager jeg, hehe.. så nok deler blir det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Måtte bytte sikringskap og legge alt nytt i 2 etg på en enebolig.Artig det Du kan få gjenta det her, hvis du føler for det! Bortsett fra sikringsskapet da. Regner med 2. etg. bare kobles på det vi har i 1. etg. Bare å si fra hvis du trenger hjelp det Men ta det over PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Grattis som utdannet fagarbeider! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Gratulere med bestått fagprøve! Ja, fått fast jobb som elektriker i Siemens! Firmaet sitt det! Må vel si meg enig i det jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 gratulere! det må være en god følelse!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisse Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 gratulera so masse...må vere ein fryd å verta ferdig me lærling og blitt fagarbeidar...ser fram til den dagen eg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Grattis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Grattis, ingen ting som er bedre enn å bli ferdig med utdannelse .Fått deg fast jobb eller? Ja, fått fast jobb som elektriker i Siemens! Hehe.. alt ordner seg nå, fikk låne 50k i banken siden jeg hadde fått fast jobb, skriver under lånepapirer i morra, og da blir BMW`n snart ferdig også Fått jobb i Siemens? Da blir me kollegaer. Gratulere med bestått fagprøve og velkommen til Siemens. Var vel Siemens Telemark du mente siden du er fra Skien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bttore Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 gratulere med fagprøva:) grua meg til mi fagprøve..kjem aldri i verda til å gå bra..:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Gratulerer så mykje! Full lønn og saker nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå