Maxxsonics Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 ønsker å kjøpe en billig 88 modell eller nyere e30. gjerne med deffekter, eller uten motor, gear, osv.. helst med lite rust! skal bli prosjekt bil! helst i hedmark/oppland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grewling Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Kan jeg friste med en 85 modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 nja.. kanskje.. pris, bilder og litt info om den så ja, kanskje! burde vært 88modell men kanskje av interesse får det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2006 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styggen82 Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 ønsker å kjøpe en billig 88 modell eller nyere e30. gjerne med deffekter, eller uten motor, gear, osv.. helst med lite rust! skal bli prosjekt bil! helst i hedmark/oppland Har det jeg vøttø. en 87 mod fire dørs 318. litt rust og noen skjønnhets feil. motor: 732i. ferdig montert og bilen går. Er ett påbegynnt prosjekt som jeg ikke har mulighet til å gjøre ferdig. ikke skilter. pris 4000?. Kan sende deg bilder hvis interresert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå