JE Motorsport Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 De heter DLS 269 Coaxial basic series Fakta: Högtalartyp : 3-vägs koaxial Storlek på woofer : 6" x 9" (185 x 249 mm Effekttålighet : 80 W RMS / 120 W max Tweeter / midrange : 16 mm (0,8") tweeter, 50 mm (2") midrange Frekvensområde : 50 - 20.000 Hz Känslighet : 92 dB (1W/1m) Magnetstorlek : 100 mm (3,94") Yttre diameter på woofer : 185 x 249 mm (7,3 x 9,8") Inbyggnadsdjup : 80 mm ( 3,15") Monteringshål : 150 x 220 mm (5,9 x 8,7") Filtertyp : Integrerat filter med 6 dB branthet De er som nye og kan monteres i originalhull i hattehylle på E36 ved hjelp av adaptere.Gir fin lyd GI BUD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 Ingen som vil ha gode billige høytalere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Legg disse til i "selges" helt nederst på forumforsiden, og ikke under bilstereo hvis du skal selge dem, slik får du kanskje lettere kunder, for de som er intressert leter som regel på plasser satt av til kjøp og salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Følger det med adaptre da? Synes det er litt skummelt å kjøpe brukte høyttalere. Hvordan vet jeg at de ikke er spilt for hardt? 200,- er mitt bud. Kjenner ikke til merket engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2006 Følger det med adaptre da? Synes det er litt skummelt å kjøpe brukte høyttalere. Hvordan vet jeg at de ikke er spilt for hardt? 200,- er mitt bud. Kjenner ikke til merket engang. Adaptere har jeg desverre ikke. De er i bruk i en annen bil. Disse høytalere er kun brukt noen få mnd pga jeg solgte bilen de satt i, så jeg kan love deg at de er 100% i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 300,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå