erlend_p Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Som tittelen sier, så selger jeg to sett med 17" felger. Har stått på en e36. Ene settet er av merket rial, og har 225/45 zr17. Bakdekkene er så slitte at de helst bør byttes. Litt kantkjørte. Befinner seg på jessheim Andre settet er jeg usikker på merket, men det er AC Schnitzer look-a-like BMW felger. med 225/45 r17 fremme og 235/40 r17 bak. (SOLGT) Bakdekke bør byttes på disse også. De er litt kantkjørte disse også, men ikke værre enn at det går ann å leve med Befinner seg i bergen. Dekk kan jeg skaffe og montere/avballansere, men selvfølgelig mot tillegg i prisen. Pris: 3000,- pr sett, men tar også imot bud. (Nå 2500 for Rialfelgene) Flere bilder skaffes hvis ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dogfather Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 4 dekk og felg for 3000 spenn? msg me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 AC Schnitzer vil æ ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 4 dekk og felg for 3000 spenn?msg me Jepp, 4 felger m/brukte dekk + evt. frakt og nye dekk hvis du vil ha det. AC Schnitzer vil æ ha Er ikke AC Schnitzer felger, men AC Schnitzer look-a-like. Men de er stilige fordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 er de i bergen? kan du sende de med hurtigruta da? trenger ikke nye dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 Ja, de felgene er i bergen. Men jeg er i jessheim. Men det lar seg sikkert ordne å få sendt de med hurtigruten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 er det langt fra jessheim til bergen?? meneh kan du sende meg en pm ang disse felgene? ac felgene kjøper jeg da vist du kan sende de med hurtigruten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_bmw Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 jeg kjøper de ac felgene bor i oslo kontakt meg.kan kjøpe de andre også bare kontakt meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 trur kanskje dei AC look alike felgane e azv eller kva dei heiter.. Ein venn av meg hadde temmelig like felger... Var 3 bokstaver, begynte på A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmern Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 AEZ heter de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2006 jeg kjøper de ac felgene bor i oslo kontakt meg.kan kjøpe de andre også bare kontakt meg:) AC Schnitzer look-a-like (AEZ) felgene er så å si solgt til voodex, men rial felgene mine er fortsatt til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 AEZ heter de STEMMER:.. Takk ska du ha... Your the man! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeyvindt Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Har du fortsatt begge settene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå