NSS Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 Her har du avgassane på det programmet som verkstadene brukar (autodata).. Desse verdiane er for BMW E34 520 12v med katalysator 1990 mod:CO innhold ved tomgang - eksosrør kat. 0,5 max CO innhold ved tomgang - målerør 0,2 - 1.2. CO2 ved tomgang 14,5 - 16 O2 ved tomgang 0,1 - 0,5 Lambda verdi ved økt tomgangshastigheit 0,97 - 1,03... Vist du ikkje har bilen innenfor dei verdiene der, får du den desverre ikkje eu ok EDIT: Og det med olja, vist det ligg olje på golvet etter han er ferdig med å eu ok den, får du 2 feil Desverre Er det ikke sånn at biler som ble laget før 1989 ikke trengte katalysator? Og min er jo 1988 mod da Og da burde min kunne forurense ganske mye mer enn en 1989+ mod. Eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Sant nok.. Eg viste ikkje kva slags model du hadde Så eg tok for ein 12v 1990 mod med katalysator CO innhold ved tomgang - eksosrør 0,7 +- 0,5 CO2 ved tomgang 13 -16 O2 ved tomgang 0,5 - 2,0 Det er ein viss dato i 1989 som katalysator kravet kom.. Men vist bilen din vart levert med katalysator er trur eg ikkje du har lov til å fjerne den.. Er litt usikker... Og nokon av dei bilane vart levert med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Jeg har tatt EU- kontroll hos NAF og har bare gode erfaringer der. Var inne i fjor med E39'en og fikk 0 feil. Tut å kjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå