Peoplez Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Hvilket sportsluftfilter er det å anbefale på bmw e39? 02.520ia ? noen som har gjort tilsvarende, erfaring? Og kor dei selger kit som passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Har satt i åpent K&N-filter i min, og det hjelpte mye. Lyden gjekk i fra litt tamme fislelyd, til en mye grovere lyd, som eg blei fornøyd med. Høyres ut som det sitt en 6`er i fronten nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2006 Har satt i åpent K&N-filter i min, og det hjelpte mye.Lyden gjekk i fra litt tamme fislelyd, til en mye grovere lyd, som eg blei fornøyd med. Høyres ut som det sitt en 6`er i fronten nå ehm, har 6`er vil bare ha meir gromlyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Nettop. Fra litt puslete 6`er lyd, til skikkelig 6`er lyd. Mye grommere lyd Os bildeler har K&N-filter sett til 2300,- tror eg det var. Kittet var med fester, klemmer, adapter og slange for luft i fra grillen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Har innsatsfilter fra K/N, men har ikke montert det enda. Hva mener dere om at det vil føre til økt slitasje ifm at det kommer flere partikkler inn med luften. Er dette noe å bekymre seg over, eller er det bare å monterer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2006 har hatt sportsluftfilter på mangen av bmwene mine, aldri hatt noke problemer, og dei ruller forsatt heile gjengen eineste er vel kansje at luftmengdemåleren kan bli litt kokko etter lang tids bruk, visst du slurver med rensing av filteret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Ja, har hørt at luftmengedemålere har hatt en tendens til å ta kvelden etter montering av sportsluftfilter. Men det gjør de jo i stor grad uten at du har montert sportslufilter også..... Tror jeg skal montere mitt, når det blir litt mer sommer i luften og piggdekk støvet har forsvunnet.. hvis jeg finner det igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Har Green cotton filter, skal renses ca hver 6. måned med egen rensevæske og innsettes med dertil egnet olje. Vasket mitt isted, skal love deg detvar skitten ja. Så det stopper masse møkk iaf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Har sett en test av hvor mye skitt forskjellige filtere slipper gjennom og sporstluftfilterne kom mye dårligere ut enn orginale. Spesielt K&N kom veldig dårlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Nå bruker WRC teamet til Subaru disse Greenfilterne vet jeg, så så ille kan de neppe være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Har sett en test av hvor mye skitt forskjellige filtere slipper gjennom og sporstluftfilterne kom mye dårligere ut enn orginale. Spesielt K&N kom veldig dårlig ut. Sa testen noe om konsekvensene av at de slapp gjennom mer dritt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Nå bruker WRC teamet til Subaru disse Greenfilterne vet jeg, så så ille kan de neppe være ja men så overhaler dem vel motorer etter vært løp! sportslutfilter er bare tull!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Spørs om jeg bare skal la være å montere K/N filteret inntil videre da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Renset filteret, LMM og innsuget i dag og der lå det MYE dritt! Bilen gikk mye renere på tomgang etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Har Green cotton filter, skal renses ca hver 6. måned med egen rensevæske og innsettes med dertil egnet olje. Vasket mitt isted, skal love deg detvar skitten ja. Så det stopper masse møkk iaf. Sist jeg spurte om slike filter til bmw så fikk jeg beskjed om at en må bruke et oljeløst filter,vist man brukte et filter med olje kunne olja legge seg på tråden til luftmengemålern og derved blei den varm og begynte å brenne og den røyk... du har tydligvis ikke opplevd detta siden du har det på enda.... høres logisk ut men kanksje det ikke stemmer det jeg har hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå