Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger nye dekk bak.. og lurer på om jeg skal kjøpe 235 eller 225 dekk.. Hvordan blir det med 225 foran og 235 bak? vil det subbe? har senket den 60-40. Eller er det rett og slett for bredt på min bil?

Skrevet

Hadde 235 bak på min gamle 320, den var senket 60/40Apex og det var null problem..husker ikkje inpresset på felgene eg hadde her og nå, men de var vertfall godkjent til e36

Skrevet
ta 275 bak og 255 framme :) blir knall!! hehe, det er det eg har! :) GROMT!

Hehe. som det blir nevnt her, så er det umulig på en E36. Hvis man skal i det hele tatt vurdere den dimensjonen foran og bak, så må man minst ha et breddekit på bilen. Tror ikke engang å valse hjulbuene vil gå.

Skrevet

Si det..min var sedan..muligt det er en liten forskjell på coupe og sedan osv..men det er det sikkert andre som vet :wink:

Skrevet

Jeg har 235/40-18 bak og foran, og det subber begge stedene. Bilen er ikke senket.

Foran så subber den i innerskjermen(?) ved fullt rattutslag, og bak så subber den ytterst i hjulbuen øverst når man kjører på en liten bump i veien.

Skrevet
Man ser ikke akkurat forskjell fra 225 til 235 da. Skal du absolutt ha større bak så smeller du til med 255....

det går ikke..

Skrevet

da vet ikke jeg hva han har gjort med den iallefall.. 255 skal du bruke en del vaselin bokser for å få på mine felger og bil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...