ovex Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Jeg har 235/40-18 bak og foran, og det subber begge stedene. Bilen er ikke senket.Foran så subber den i innerskjermen(?) ved fullt rattutslag, og bak så subber den ytterst i hjulbuen øverst når man kjører på en liten bump i veien. men 18" er større enn 17", men jeg går nok for 225 dekk.. Det har då ikkje noko å bety...det skal uansett utjamnast med profilen på dekket. Det er ikkje lov å forandre rulleomkretsen med meit enn +-5%. Så går du opp på 18" så må profilen ned på dekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Dere har, som i de fleste andre "hvor brede dekk kan jeg ha-diskusjoner" glemt å nevne felgbredde og innpress, som er alfa og omega i en slik diskusjon. 265 går f.eks fint å ha bak på en E36 hvis innpresset er riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 tok poenget der ja.. men bestiller meg 225 dekk til uka.. husker ifjor så hadde jeg ikke mye plass i hjulbuen bak.. med 225 dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcgyver Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Jeg har 225 forann og 235 bak på min touring, går kjempe fint det, subber ikke i det hele tatt. Husker ikke innpresset på felgene her nå, men er 8*17 felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 Dere har, som i de fleste andre "hvor brede dekk kan jeg ha-diskusjoner" glemt å nevne felgbredde og innpress, som er alfa og omega i en slik diskusjon. 265 går f.eks fint å ha bak på en E36 hvis innpresset er riktig. ok.. dette visste jeg ikke. men felgene er 8*17 ET35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Dere har, som i de fleste andre "hvor brede dekk kan jeg ha-diskusjoner" glemt å nevne felgbredde og innpress, som er alfa og omega i en slik diskusjon. 265 går f.eks fint å ha bak på en E36 hvis innpresset er riktig. ok.. dette visste jeg ikke. men felgene er 8*17 ET35 Går du ned på innpresset til f.eks ET20 får du plass til 15 mm mer dekk før det subber.. enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå