Superted Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Noen som har noen erfaringer med dette, har en e30 325 som jeg tenkte jeg skulle prøve på bane til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Søk på søkefunksjonen her. Eller på forumet på bmwccn der står det ALT du vil vite. garantert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Du kan begynne med og montere diffbrems.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 -oppgrader understell med H&R, Eibach eller bilstein fjører/demper -oppgrader bremser -camberplater -skaff deg en diffbrems Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superted Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 ant noen tips på bmwccn sida... Hvilket merket på fjærer er å anbefale da ser det er litt forskjellige erfaringer på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 ang understell, så vil du få mange ulike svar, men holder du deg til de merkene jeg nevner over, så får du bra produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Spørs hvor mye du skal legge i det. Jeg har apex komplett 60/40 fra gs bildeler og det skal funke greit nok men har ikke fått prøvd det ennå på bane. Jeg har også byttet ALLE foringer i bakstellet nye bremser å green stuff klosser (viktig å kan stoppe fort og) Tårnstag foran og bak, så vet jeg ikke om jeg skal kjøre med 16tommere eller 15tommere. Er mye fint å mye å spare på å kjøpe fra koed.dk visst du skal bestille en del. eks tånstag i alu til 795.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 jeg glemte å nevne foringer ja.. bytt de ut med f.eks powerflex. og monter noen større stabstag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå