Gå til innhold

Compacten min..

-fek-
 Share

Anbefalte innlegg

Jaja, kan legge fram noken av planene som eg har for bilen min, er lærling så det går kanskje litt seint :? menmen 8)

Bestilte diverse deler frå koed for ei stund sidan, og sist tirsdag så låg delene på poskontoret :D Kn-filter, coolpipe, varmeskjold og m3 fanger..

240120061201aw.jpg

240120061159zg.jpg

Fekk montert filteret så fort som mogleg sjølvsagt..og resultatet blei bra :) Skikkeleg god lyd, diskre, men god.. Vart fornøgd med resultatet vertfall 8)

260120061261eg.jpg

Skal vente til våren før eg skal montere fangeren, då skal eg og lakkere diverse andre deler.. Andre planer i år er og få på nye felger før sessongen starter, har lyst på AC type 3 felger i 17", så blir det vel også eit eff. anlegg, frå eisenmann eller scorpion 8)

326.jpg

Andre modifikasjona denne månden er at eg har kjøpt nye vd-spiller frå Sony og m-tech girkule i skinn..nice :wink:

260120061231xx.jpg

Bilder av bilen frå i sommar:

utennavn5wd.jpg

dscf23205wj.jpg

dscf23254xl.jpg

Andre mods som er på bilen frå før:

H&R 60/40 senka

m3-speglar

bakrute poiler

kvite blinkers heile vegen rundt

rød/ kvit baklykter

17" felger

helix sub

helix forsterker

cadence frontsett

ønskelista er vertfall lang 8)

260120061261eg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si at jeg ikke har noe å utsette på bilen din næi... har selv en compact :) kan nevne litt: 40/15 senket, K&N konfilter, 3" karbon endestuss, brembo skiver, EBC green stuff klosser, ZEX lystgass, komplett rocford punsh anlegg, DVD spiller og skjerm, Rieger bakfanger og Rieger E46 M3 front kommer til sommeren samt AC 17" felger, xenon lys, m3 speil, tårn stag, chippa + mer detaljer skal det bli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker..gleder meg som eit barn til å få på sommerfelgene igjen nå :D sommer er jaggu luxus, fint å sleppe å køyre på sporete veger..

Draumen er5 ein litt gromare motor da, slek som deg maze..men som sagt..lærling :?:D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker..gleder meg som eit barn til å få på sommerfelgene igjen nå :D sommer er jaggu luxus, fint å sleppe å køyre på sporete veger..

Draumen er5 ein litt gromare motor da, slek som deg maze..men som sagt..lærling :?:D hehe

i Sogn og Fjordane er det sporete vegar om våren/sommaren og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Fekk tak i noken brukte m3 felger for noken veker sidan, og i kveld kom dei med trailer :wink:

Var i rimeleg ok stand ok, noken hakk her og der, men dei er jo trossalt brukte, så litt må ein jo rekne med..

7,5X17 framme og 8,5X17 bak..

Fekk med 2 stk gode goodyear f1 i dimensjonen 225/45-17 som stod på framdekkene, men dei har eg teinkt på flytte til dekke bak og nytte noken 215/45-17 framme som eg allerde har :wink:

Blir bra detta 8)

160220061425od.jpg

160220061439oo.jpg

160220061457jq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Jess, nye oppgraderinger :wink:

Bilen har vert meget mjuk i fjøringen å ustabil i svingene i vinter.. bestillte Bilstein Sprint B8 dempere og ekesntriske Powerflex foringer til bræreamrene framme, bestillte fra koed..nice price! :D

Tok vel ca. 1 1/2 veke før pakka låg på postkontoret, fekk montert delene for 2 dager siden, demperne blir kombinert med H&R 35/15 mm fjærer, heilt perfekt kombinasjon med demperne som mekanikaren sa :D Noko som eg og kan bekrefte sjølv, nesten som eg har fåttt ein ny bil!

Ikkje for stiv, og ikkje for mjuk, men heilt perfekt 8)

Justerte og på casteret framme, så bilen har blitt litt meir retningsstabil.

Nå må eg berre vente til etter påske før M3 fangeren og leppa blir montert, gleder meg som ein unge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...