Gå til innhold

Tatt av fotoboks, hva blir straffen?

SteffenK
 Share

Anbefalte innlegg

husk at du må betale 250kr eller noe sånt i "gebyr" pr avdrag!!

Tullball!

Ingenting i gebyr, ikke en gang renter på slike avbetalinger. Smør det ut så langt du tør, så svir det ikke så mye.

Blir vel fartsbotforsikring på deg nå da, SteffenK. Alle gode ting er 3 vettu, og du har bare nettopp startet. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg sitter med et STORT krav foran meg, så jeg kan gjerne skrive opp "rettighetene" som vi trafikksyndere har:

Om avdrag

Avdrag kan gis med inntil 12 mnd. nedbetalingstid.

Månedlig beløp må være minst 500 kroner.

Dersom siste avdrag blir 50 kroner eller lavere blir beløpet lagt til nest siste avdrag.

Avdragsordningen blir da avkortet med en måned. Avdragsavtale er ikke inngått før søknaden er innvilget av oss.

Det var egentlig aldri noe tvil om hva jeg skulle, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer nok det at ein ikkje må betale gebyr... Du betaler kun på bota for å sei det sånn...

Hadde du kjørt 1 km/t fortare Steffen K, så hadde du fått 6500kr i bot... Hehe, så du var da litt heldig!

Er det ikkje slik at alle som mistar lappen i prøvetida si i meir enn 6 månedar må ta heile lappen på nytt??? Eller er det 3 månedar.

Når eg vart tatt i romjula spørte eg politiet om dette. Meina dei kanskje sa 6 månedar. Så viss du mista lappen i meir enn 6 mnd, så må du ta HEILE lappen på nytt... Altså obligatoriske tima, mørkekøyring, glattkøyring osv osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer nok det at du må kjøre opp på nytt om du er inne i prøveperioden (2år). ny teoriprøve og oppkjøringstime..

må nok ikke det . mistet førerkortet 2 ganger under prøvetiden (2 ganger 3 mnd) slapp og kjøre opp på nytt...

altså,det der hørtest jo bare helt fantastisk ut.1 gang pga feil kanskje,men ikke 2 ganger for da ser de på deg som en notorisk trafikksynder.

jeg skulle ha mistet lappen i 6mnd nå sist,men fikk en mnd ekstra pga det var bare knapt 1 år siden jeg fikk den igjen sist.dette var jo seff jævli surt siden jeg da måtte ta ny oppkjøring.

men,merkelig nok gjorde de en feil og ga meg lappen i hånda igjen etter 7mnd. men de driter seg ikke ut 2 ganger på rad med samme mannen,den kjøper jeg ikke. er faren din lensmann eller :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...