Dj_Raven Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 hallå.jeg selger min 86 models volvo 240 140hk ca.går som ei klokke er med full styling ikke eugodkjent eller noe.ikke skylde noe påp den.får med 850styling..komplett alu vinge...5000 selges den for:)eller bytte i en anna bil..samma åssen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Sesongen for vinterbil er vel snart slutt, og det er fint det eneste den bilen der har noe å gjøre på et BMW-forum gitt. Tror nok at denne tråden kommer til å få en god del bemerkninger fra en og annen. Bl.a. alu-vinge, 240, volvo, etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_Raven Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 hehe kan nok hende det men er super vinter bil da:)vi har iallfal lekt oss med den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Sant nok at det er ein god vinterbil Betre å kresja ein Volvo enn ein BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_Raven Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 hehehehe så sant så sang.. er morro med volvo om vinteren da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 hehe volvo er jo stein harde da:)tårler en god del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisse Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 ingen ting er bedre enn volvo om vinteren...fytti dei bilane er seige gitt.tåler jo alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_Raven Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 hehe ja det er faen som tangser nesten hehehe.. volvo for the winn ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_Raven Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 det er ingen som er hyppe på ett rått inne annlegg da?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Rått inneanlegg? Hva er det da? Volvo 240 er betongbiler... Kjenner en som kræsja med en sånn en eller vart påkjørt av en golf... Golfen kondemnert, Volvoen lite merke i støtfangeren... N- serien til Volso (lastebil, snutebil) Akkurat som å kjøre 240... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_Raven Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2006 DET ER ET CERWIN VEGA V-12 F SERIE Å EN PIONER FORSTERKER.. + EN 18 TOMMER D.A.S 800 RMS WATT MED EN LITT GAMMEL JVC FORSTERKER.. MENNE DET SPILLER SOM BARE FAEN.. MÅ SKAFFE NYE DISKENTER TIL CERWIN VEGA ANNLEGGE DA... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_Raven Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 ingen som ville ha det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 mye skal du ha for stereon da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_Raven Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 jeg skal ha rundt 10 får det.. jeg kjøpte cerwin vega annlegge får 5 får ei uke siden .. + atte du får med noe anet annlegg oxo.. jeg får snart 2 18 tommere til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_Raven Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 når jeg spillte på halvt volum så hørte jeg det 10-150 meter unda lissom så trøkk er det i det.. uten tvil lissom 18 tommere har vi klart å knuse ei bak rute på en golf med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå