SteffenK Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Jeg vet om en bruker på dette forumet som er politimann, kjenner han ikke personlig, men jeg vet han jobber som politi. Tror ikke han er her så ofte da, men. Jeg ble tipset om det etter at jeg slengte litt med leppa om at jeg hadde grisekjørt litt. Er maange på dette forumet som har store deler , eller hele navnet sitt på trykk, og bilder av bil med reg nr, osv. (Deriblant meg selv) Så det er lurt å tenke over hva man sier, jeg gjorde ikke det før Men prøver å gjøre det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 herregud for en dust! her er det snakk om å IKKE tenke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Hehehehe.... Meget bra at han blei tatt, han skulle ikkje fått deka noen skader.. GÅ TORE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Snakk om kronidiot ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisse Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 nesten felt å straffe så reduserte folk,sko helle fått ein pris...jises Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioco Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Utroli dumt spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Off! Stakkars sjel!! *kremt* NOT! Pardon my french, men for et suppehue!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 bra sånne som han blir tatt! sånne som han som gjør at forsikringene stiger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå