Gå til innhold

Hjullager og stabstaglink


Hr.smith
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skiftet hjullager i går å det gikk jo forsåvidt bra..skiftet bak jeg også. Lureste er å ta ut drivakselen slik at du får til å slå bakafrå skikkelig..Så husk det er låsering fremfor lageret som du må ta ut før du begynner å slå. det glemte jeg i går..hehe. Men bruk varme! Varm skikkelig rundt før du begynner å slå ut lageret.Lurt å legg det nye i fryseren noen timer før du begynner, slik at det krymper å er det lettere å sette inn.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, rolig folkens, få av shitte, akselen... slå ut det første med en FEIT(tykk) skrale forlenger... slå det ut, bruk det gamle lager til og slå den gamle lager på andre siden med og slå det ut... non problemo... fiks done på noen 10 minuttere... og det er ikke hardt, går som kjøtt i sos :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, rolig folkens, få av shitte, akselen... slå ut det første med en FEIT(tykk) skrale forlenger... slå det ut, bruk det gamle lager til og slå den gamle lager på andre siden med og slå det ut... non problemo... fiks done på noen 10 minuttere... og det er ikke hardt, går som kjøtt i sos :twisted:
Lyst å sett på når du har gjort det på noen 10 minutter ja..:) Det ska hold hardt du..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...