Bare_egil Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Var ute å knipset noen bilder av vraket mitt, tok bilder av det som fortsatt er fint:P hele fronten er også fint, men fikk ikke tatt noen bilder der siden den står så nærme veggen...bare å komme med komentarer bilder : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Åssen skjedde dette da? Kjedelig med ødelagt bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 Åssen skjedde dette da? Kjedelig med ødelagt bil. fikk sladd i en sving, snurra 180 grader og rumpa rett inn i en fjellvegg, drit kjipt å ikke ha bil ja. Utrolig irriterende i ettertid. Men har kjøpt meg en ny nå, som jeg driver å prøver å få start på. men er bare 318i det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 interesert i å selge da ell? har en lik bmw selv men den er "pynta" på litt forran serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 interesert i å selge da ell? har en lik bmw selv men den er "pynta" på litt forran serru selge hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 den bmw`n som du har bilde av med skade bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 den bmw`n som du har bilde av med skade bak det vet jeg ikke helt enda, hvis jeg tar karroseri bytte så blir det vraket. men hvis det skjer så har jeg masse 318i deler da..hvis det er av interesse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 det er enda bedre for det er 318 jeg har selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 det er enda bedre for det er 318 jeg har selv hva er det du er ute etter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Fete felger du har på den. Ble de skadet da? Edit: ser jo egentlig det da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2006 Fete felger du har på den. Ble de skadet da?Edit: ser jo egentlig det da... det vet jeg faktisk ikke, har ikke gjort så mye med den enda...så kan være de er skjeive... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 Feite felger! Hva heter de? Synd med krasjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2006 Feite felger! Hva heter de? Synd med krasjen..¨Compomotive Mo tror jeg de heter..rett meg hvis jeg tar feil:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
19dude20 Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 dette var synn å se.. du har ikke noen bilder helt bakfra da? som det er litt lettere å se skaden i fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Er det den bilen som var til salgs får en stund siden? Jeg hadde tenkt å kjøpe den men så var den solgt, tror det var den du har bilde av i avataren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå