320it Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Her flere ganger kjent svidd gummilukt når jeg setter fra meg bilen, og det har bare skjedd når jeg har dratt på litt. noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 kjørt hardt og brukt bremsene aktivt før du satte den ifra deg? Sjekk etter oljesøl i motorrom ned på manifoilen? Ellers kansje sjekk etter slanger o.l som tar i motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Kjenner samme lukten som deg men etter hva jeg har skjønt er det lukten som kommer når vann og salt fordamper på eksosanlegget.. Trodde først det var håndbrekket mitt som gikk på, men det var da ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 jeg og har hatt sånn lukt å. men det er nok andre grunner til det. Lukten kan var at du har fått vann på eksos monifoilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Lukta jevla svid vist eg får vatn eller noko på eksosen... Står røyk ut og lukter drit! Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 kjørt hardt og brukt bremsene aktivt før du satte den ifra deg?Sjekk etter oljesøl i motorrom ned på manifoilen? Ellers kansje sjekk etter slanger o.l som tar i motoren? kjørte hardt ja, men hadde ikke bremset så mye. dette skjer aldri når jeg kjører rolig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Her flere ganger kjent svidd gummilukt når jeg setter fra meg bilen, og det har bare skjedd når jeg har dratt på litt.noen som vet hva det kan være? Du har kjørt for hardt Dekkene lukter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomkleven Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Dette er helt vanlig! Min bil lukter alltid sånn når jeg går fra den... Hehe. Er rett å slett bare slik det blir når man gir på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå