integrale8v / ELS Tuning Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Altså hvor mye veier en E30 Diff??? Skal sjekke priser på posten så skulle hatt vekta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Du må nok spesifisere hvilken bil det er, modell osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 ca 35kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Den store diffen uten diffbrems: Mellom 34 og 36 kg, kommer litt ann på utveksling Med diffbrems: Mellom 37 og 38kg. Den lille diffen: Mellom 27 og 29kg Så kommer oljen i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 men husk å tapp oljen før den sendes med post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2006 Var en stor med diffbrems jeg mente, så takk for info. Skulle vert litt lettere, blir dyrt å sende den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Cosworth 2wd diff veier 32kg, og kosta 500kr å få sendt fra Kristiansand til Bergen. Var ikkje så dyrt med tanke på vekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 jeg skulle selge en diff og fant ut at en liten e30 diff er for tung til å sendes i oppkrav, så husk forskuddsbetaling! Hvis ikke kan du fort bli lurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Var en stor med diffbrems jeg mente, så takk for info. Skulle vert litt lettere, blir dyrt å sende den. Hm, tenk hva det kosta å sende diffen min da. Store typen diff til E46 med diffbrems fra Las Vegas til Oslo... Som flypost... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå