boost Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 er alle m3 bremse caliptere merka med logoen til m3? er til e36 m3 . for på di eg har på min er ikkje noen merking som eg har sett.. skivene er 315mm og 28mm tjukke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Står M logo på mine,men de er til M3 3.2ltr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Nei, står ikke på E30M3. Ikke på de jeg har vertfall. Jeg trodde bare det var 3,2L og GT som hadde logoen på kalipperene, men jeg kan ta feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2006 okey .. nei hørte med osbildeler å di sa det var ikj behov for at det var merke på di.. er det flere stempler på m3 3.2L ?? mine er det 1 stempel på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Hvorfor må du ha de stemplene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2006 Hvorfor må du ha de stemplene? emm beklager no tenkte eg på bremsestepelet.. noen har 1 stempel noen har 4 å noen har 8 lissom .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 ÅÅHHH.. heheh, skjønner. Er bare et stempel, men 3,2L har flytende skiver forann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 ÅÅHHH.. heheh, skjønner.Er bare et stempel, men 3,2L har flytende skiver forann. Hva mener du med flytende skiver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2006 jepp eg har ikj det trur eg hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Flytende skiver vil si at skivene er delte, navet og selve bremseflaten er adskillt. Bremseflaten står løst i stålpinner ut ifra navet, slik at skivene skal kunne utvide seg ved høy temperatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2006 er det noen som kan ta eit bilde av skivene sine å sende til meg ? hadde vore kjempe fint.. på vanlege skiver som eg har hatt før so er skivene massive ifra navet å bak til sjølve bremseflata., pådesse har eg noen hol rundt der, store hull .. før du kommer på bremsflata, ikkje ved navet men opptoppen:) håper noen forstår denna dårlege forklaringen hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monsen Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Mine m3 3,0 kalippere har m-logo. Senteret på 3,2 skivene er av aluminium. Ganske greit å se forskjell på de og 3,0 skivene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2006 okey... er ikj alu på mine da... er ganske rusta mine no.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lickmastr Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 E36 M3 M3 3,0 bremseskiver kan brukes på M3 3,2 og omvendt Forskellen består i at skivene til M3-3,2 er ca. 500 gram lettere en de til M3 3,0 Samtidg er skivene til M3 3,2 utstyrt med et spesialoppheng av skiven på navet, som er i aluminium. Det står "M" på skivene til M3-3,2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2006 ok takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå