kilronan Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Tips: Fjern cupvings'ene fremme, bort med øyelokk, skjørt og spoiler over bakvindu og skift til orginal bakfanger hvis du ikke har solgt den. Du vil garantert få mer respons da! Det var det jeg også skulle til å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2006 hmmm... Noen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 rå flott bil!! ....for vel lån også til 96 mod.. slå till folkens!! synd at jeg ikke har 149 tusen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 rå flott bil!! ....for vel lån også til 96 mod.. slå till folkens!!synd at jeg ikke har 149 tusen! Du får vel og lån? Så da trenger heller ikke du 149k,- Slå til selv da vel... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Må vel ha oppfylt eit par kriterier for å få lån. Fast jobb og god nok økonomi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg