Bimmerlars Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Ringte biltilsynet for noen dager siden og hørte hvordan det lå ann å få godkjent min 318 turbo. Møtte på en veldig trivlig kar Tenkte å sende inn en søknad. Hvordan går jeg frem? Vet det er noe som heter ombygningsgruppa, de er spesialister på ombygde biler. Hvordan kommer jeg i kontakt med de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Det er kun en trafikkstasjon i hvert distrikt som tar seg av ombygning av bil. Ser du bor i Ås så jeg regner med du tilhører stor-oslo slik som meg. Akkurat nå husker jeg ikke navnet på stasjonen, men det må du da få når du ringer hovedkontoret eller til nermeste stasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2006 Ok Tenkte å sende inn søknad på mail jeg seh, men biltilsynet.no er vel den mest eledinge siden som er. Står at de ikke svarer på spørsmål som blir stilt via mail, så da må jeg vel ringe og spørre istedenfor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 hadde vel hatt mye å gjøre på biltilsynet hvist dem skulle svart på spørsmål fra alle "drømmere" og pratmakere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2006 Godt mulig, men jeg er ingen drømmer eller pratmaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 prøv www.vegvesen.no istedet for www.biltilsynet.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2006 Den siden var litt mer "proff" Får se hva jeg finner ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Godt mulig, men jeg er ingen drømmer eller pratmaker siktet ikke til deg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2006 Godt mulig, men jeg er ingen drømmer eller pratmaker siktet ikke til deg da! Hehe, okey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå