Gå til innhold

Oppgradere anlegg


Anbefalte innlegg

Har en Z3 med standard anlegg som spiller elendig.. Tenkte jeg skulle oppgradere det litt, og tenkte i første omgang en sub i bagasjen.. Kanskje en med innebygd forsterker.. Noen som har tips til noen gode subber til ca 1500 - 2000 kr.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker lexe her inne driver å bygger basskasse i sin z3. Søk på brukernavnet hans så finner du sikkert tråden.

Jeg har kjøpt meg et frontsett til min, men ikke fått satt det inn enda.

Si ifra hvis du finner noen fine gjør det selv bruksanvisninger på å bytte ut diskantene i dørene...

Kan ihverfall fortelle deg at det som det er plass til i dørene er 2 stk 1" diskanter i hver dør.

og 1 stk 5 1/4 " mellomtoner i hvert sparkepanel, reg med litt kitting/silikonering for å få det tett.

Baser deg på å strekke nye ledninger i både til diskantene i dørene og til basserne. Ledningene som ligger der er skikkelig pinglete, og det sitter et delefilter ett eller annet sted på de, som jeg ikke gadd å lete etter hverfall.

Grattis med kjøp av bil. legge ut noen bilder a !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde en sub i bagasjen idag.. Synes det kom veldig mye lyder fra mellom kupeen og bagasjen som var meget sjenerende.. Er det noen andre her som har oppgradert standard anlegget i z3`en sin.? kanksje noen bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...