Gå til innhold

Kondensatorhjelp!


Anbefalte innlegg

har en jbl forsterker på 1200watt.. hvilken type kondensator burde jeg bruke og hva er prisen jeg kan få den til.. noen som selger kondensator her.. helst nytt!!!

Sikker på at det kondensator du trenger? Hadde jeg vært deg hadde jeg heller lagt pengene i ett ordentlig batteri først. Ta en titt her først. Fleste bateriene på denne siden vil gjøre at du aldri får noe strøm problemer igjen. www.ody.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nautilus: Jeg har installert 2F kondensator i mitt anlegg nå, men likevel blinker lysene når jeg drar på litt lyd... Jeg har en E-39 523 fra '97. Total forsterkereffekt er 1x450W + 2x100W, alt i RMS. Sikringen som sitter på strømkabelen til forsterkerne er på 100A (automat). Hvilket batteri fra Odyssey bør jeg da sette inn? Må jeg gjøre noe med dynamo/kabler frem til motorrom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kripower:

Jeg fikk anlegget montert inn i en butikk, men jeg mener det er 25 kvadrat mm. Tviler på at de korte kabelstrekkene skal være noe problem?

Kablene skulle holde uten problem. Ville jo anbefale 1700 batteriet dems. Så bytter du ut det du har. Men det ligger vel på rundt 2500kr. Er jo ganske mye penger. Så du kunne gjort ett forsøk på å bytte laderegulator på dynamoen først. www.ladac.no Tror forresten odyssey holder til i Drammen. Så der er jo ikke så lange veien for deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...