kjelle Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 Finfin Grill på denne bilen. den likte jeg godt.. facelift-grill dette? Fin bil for øvrig Det er en M5 grill, facelift grillen har sorte vertikale riller i senter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2006 Ser at prisen lager litt diskusjon, det er jo bra. For de som er seriøst intereserte kan jo prisen diskuteres. Så må det ikke glemmes at det er fri reg på bilen, det er jo nesten 6000,- Men ny pris er 199000,-. Bilen kan ikke sammenlignes med de fleste andre på markedet, da denne som nevnt har så og si alt utstyr, og er ekstremt velholdt. For øvrig importert av Technicas i 2000. Setter pris på at bilen diskuteres, men bud ned mot 150.000,- bryr jeg ikke om å svare på engang. Ellers ta gjerne kontakt dersom du er intr. gjerne med innbytte også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Unødvendig diskusjon rundt annonsen på denne bilen. Hvis noen ikke liker prisen eller noe annet ved en bil eller et produkt som selges kan de godt holde det for seg selv, siden de sannsynligvis ikke er interessert alikevel. Synd at det skal være nødvendig å terpe på dette gang på gang.. Tenk om Finn.no hadde åpnet for kommentarer til annonsene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 Bilen selges billigere ved rask handel. Seriøse bud mottas. (Har en bil som står og venter på meg.) Ring meg, eller send mail/pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 Ingen? Kom med bud dersom du er seriøst interesert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 OBS se ny pris 179000,- Skal bort snarest. Denne pris er uten innbytte. Heftelser slettes selvsagt ved salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Husk at det er webasto i denne bilen. Bare den alene koster jo 20.000kr nesten. Ein venn av meg ettermonterte webasto på sin bil og det kosta han ca 20.000kr. WEBASTO er ufattelig kjekt å ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 Har nå bud på 170000,- . Selges for dette på søndag hvis jeg ikke får noen ny bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2006 Har idag fått bekreftet at km stand er riktig hos BMW verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2006 SOLGT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg