bmw 323i Skrevet Januar 31, 2006 Skrevet Januar 31, 2006 hei..jeg holder på med et 323i prosjekt, har akkurat byttet motor i den pga den gammle var stempla gått i, når jeg oppna bunnpanna var det stempel biter i bunnpanna..hehe så nå har jeg satt inn en 323i motor som er gått 170.000ca å en 325i gir kasse.men er litt rust på bilen da som jeg skal ta ettervert da.. det som er av styling da.. -seidel front -m3 side skjørt -øye loock. -hvite instrumenter. Bilen er svart 83 model bil med en 85 motor.det er skinn i dørene.så er det et slitent framsete . det som skal gjøres. -bytte kanaler -nye demper tårn -nye dempre med senke sett60/40 sett -riger eller seidel bakfanger. -å noen kule felger -nye seter -nytt ratt ....+++++++++ kommer mer info å bilder snart:)
bmw 323i Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Skrevet Februar 1, 2006 den burde komme til å bli bra ettervert den.får jeg håpe
bmw 323i Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Skrevet Februar 10, 2006 hehe ekke godt å si går seint gitt.....lurer på å selge..men er ikke sikker...
Ch88 Skrevet Februar 14, 2006 Skrevet Februar 14, 2006 nye kanaler og dempertårn..... da tror jeg rett å slett jeg hadde kjørt bilen rett på dynga (ikke frekt ment, men makan til drittjobb ) men er bilen hel å fin ellers så er det vel håp forn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå