Diesel power Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Synes han er på litt tynn is her, eller...... http://dl4.dumpalink.com/media/2uZDDTSwMznX/ZMPYDtrrGSva.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 hehe drifting ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 ja, dødsbra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 i svarte? hmm...det der så litt skummelt ut? stakkars folk som satt inni den der:P hahehaehaeha! tenker de IKKE satt på den plassen de satt på før det der skjedde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 satan. skummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 gikk nok ganske bra i forhold til det kunne gått godt jeg ikke kjører buss lengre, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 hmmm spesiell drifting ja. kanskje det blir nye trenden? buss drifting, til og med LEDDbuss drifting. scary! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Jeg har opplevd noe lignende en gang, dog med en u-leddet buss. Fikk sleng rundt en sving og bakenden kom halvveis nedi grøfta på venstre side av veien. Folk ble kastet ut av setene sine. Det var en spesiell opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Sikkert sinnsykt morro å sitte baki den bussen da .. Helt til den smeller i veggen.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 syke saker det der... Gikk jo ganske greit... Lurer på hva som forårsaket driftigen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Håhå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Kansje det hadde vært en ide å starte en drifting serie for ledd busser Det hadde vært kult muhaw muhaw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Jeg har sittet på med broren min engang han skulle parkere lastebilen på jobb, og det hadde snødd masse, og det var ikke brøytet. Det var ganske kult... 9-10 tonn sideways... Det var ingen powerslide, det var håndbrekket. Kan ikke tenke meg hvordan man kan powerslide med lastebil/buss egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Lurer på hva som forårsaket driftigen jeg mhmm:? tja si det, lurer litt selv jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Diesel er jo ganske sklibart.. Vanvittig som den slang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå