Ole@Automote Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Vet att Helge Vik og andre har fått godkjent div biler hos TUV i Tyskland. Noen som vet hva det koster?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Ja, jeg vet. Ikke for å være kjip, men vil ikke ut med det - da jeg tror han helst bare vil hovedsaklig godkjenne sine "egne" bygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Det kan vel ikke være noen hemmlighet? Det er jo bare å spørre dem. Fikk opplyst at det koster 50euro for godkjenning og 22euro pr time ved kontroll av oppgraderte deler/generell stand av bilen. Så er det opp til dem om de gir papirer på det som er gjort. Man får derimot ingen smørbrødliste med hva som må gjøres før oppmøte og da er de fleste like langt. Det er nok en kjennsgjerning at 99% av de som har fått noe godkjennt nekter å dele infoen. Vet ikke hva man burde kalle desse, men avstår fra den diskusjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Du må nok grave litt dypere i lomma hvis Helge Vik skal få godkjent den for deg iallefall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2006 Er ikke intr i å få Helge Vik til å godkjenne den for meg, men snarere hva TUV tar for å godkjenne en ombygnings jobb. Hvis det er 50 Euro for en sånn sak, så er jeg nok på tur til Tyskland snart. Uansett så kommer jeg til å ringe til de TUV gutta å spørre. Var bare litt nyskjerrig på om noen viste det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Tarjei Christiansen tar vel på seg slike oppdrag... da vet han sikkert hva det koster også.. står litt info om det på hjemmesiden han har; www.ssperformance.no Det er vel gjennom han bilen til Helge ble godkjent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Jeg har hørt om folk som har godkjent sine bygg i Tyskland for alt mellom 10 og 25 lapper. Det lå en lang tråd på bilforumet.net om dette...skal prøve å finne den. Han ene karen der hadde godkjent sin E30 m/M5 motor for ca 10k NOK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Tarjei Christiansen tar vel på seg slike oppdrag... da vet han sikkert hva det koster også.. står litt info om det på hjemmesiden han har; www.ssperformance.no Det er vel gjennom han bilen til Helge ble godkjent... Var det ikke han som Ostepiller hadde hatt ganske mye problemer med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Tarjei Christiansen tar vel på seg slike oppdrag... da vet han sikkert hva det koster også.. står litt info om det på hjemmesiden han har; www.ssperformance.no Det er vel gjennom han bilen til Helge ble godkjent... Var det ikke han som Ostepiller hadde hatt ganske mye problemer med? JO, stemmer nok det.. og han er nok ikkje åleine.. Back to Topic.. Det beste er vel å ta kontakt med dei sjølv nede i Tyskland, sende mail, ka du har gjort og ka planer du har og få tilbake melding på dette for så å ta deg en tur ned der nede, med godkjenning og handling.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Det er vel gjennom han bilen til Helge ble godkjent... Eller var det motsatt?? At Tarjei går gjennom Helge? Ble litt i tvil jeg nå. Men at det er litt vennskap og kjennskap inne i bildet her (på TÜV), det er nå helt sikkert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Dekra verksted i tyskland kan også godkjenne. Vet ikke va d koster, men uansett verdt d viss bilen blir lovlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 skal prøve å forfatte noen e-mailer i helga jeg Håper de har moen på TUV el Dekra som kan lese og svare på Engelsk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Compact Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Skal man gjøre dette skal man ha mest mulig dokumentasjon på forrhånd på hvilke deler man har brukt osv. Like viktig er det å ha med seg en som er flytende i tysk. Kan bare glemme at Tüv gutta u kjeledress snakker engelsk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Etter hva jeg har hørt koster det 3000 euro. Er vel ikke noe farlig å si dette, er jo bare en pris et firma tar og hvem som helst kan jo gjøre dette, men vil du ikke si det så neivel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lærlingen Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Noen som har funnet ut noe mer hva det koster og om det er mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå