David Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 yamaha 100cc arti leketøy, toppfart ca 110 km/t, 16hk.. ligger ekstremt godt på veien *overhalt motor *nye dekk *sandblåst og pulverlakkert ramme *nye lager på bakaksel ellers er alle andre slitedeler byttet.. Selges for kr 7000.. ca det eg har brukt i deler! befinner seg i Ulsteinvik, ca en time fra Ålesund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 interisert i en bmw 323i elller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 nei, vil helst ha penger!.. send pm om noen er interisert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 stemmer stemmer..nei men da såp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 hmm har alltid ønsket meg en sånn cart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Jeg og, men har ingen steder å kjøre med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 hehe vein kan alle kjøre på da..hehe det gjore jeg med min cart...dumme meg solgte den for 3000 jeg.gikk ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 hehe.. skal ikke vere så mye problem å finne en plass å kjøre.. vi bruker å kjøre på et industriområde, på kvelden!. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Fristende det der, men en ATV hadde passet bedre her.. Hvor er Mongstad? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Hvor er Mongstad? Litt nord for Bergen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2006 Go karten befinner seg ikke på Mongstad, men i Ulsteinvik.. nærheten av ålesund! Ingen som er interisert eller? mye, mye gøy for penga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 hmmmmm siden vi har litt digg bane i molde kunne jeg tenkt meg den der gitt. hast med og selge eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2006 ja, har hvert i molde å kjørt et par ganger.. Det er en veldi bra bane, liker den veldi godt! egentli.. ja, litt hast..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2006 lr, hadde våre ganske greit å selgt den i påska da! då skal eg heim.. jobbar på mongstad no.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2006 ingen som vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå