Kjell Rune Skrevet Februar 6, 2006 Skrevet Februar 6, 2006 jeg vil ha men d passer litt dårlig akk nå som jeg har kostet på bilen min en del.
jani Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 http://gprime.net/video.php/gixxerkart det er go carten sin det:) går den så bra el?
jani Skrevet Mars 1, 2006 Skrevet Mars 1, 2006 hehe.. da hadde jg hvid meg over;) hehe.. bor på en så heldig plass at folk gir faen i sånt.. hehe.. kjørt som en idiot;) haha.. morro=)
Trulsen Skrevet April 28, 2006 Skrevet April 28, 2006 Jeg er en kamerat av David og kan bekrefte at den go karten der går godt.. Veldig godt faktisk.. Fin er den også. 6500 var ingen upris for den der vil jeg tro..
David Skrevet April 29, 2006 Forfatter Skrevet April 29, 2006 Jeg er en kamerat av David og kan bekrefte at den go karten der går godt.. Veldig godt faktisk.. Fin er den også. 6500 var ingen upris for den der vil jeg tro.. Jepp, stemmer d! lure på å ta den til mongstad vist eg ikkje får selgt den..
David Skrevet April 30, 2006 Forfatter Skrevet April 30, 2006 Int i og bytte i RC bil pluss noe penger?? nei, desverre.. helst penger!
David Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Skrevet Mai 2, 2006 må vell være noen som har lyst på et morsomt leketøy??!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå