Gå til innhold

BMW 325i 86mod


Terje325i
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har hatt mye morro med denne bilen ja....

En venn av meg som hadde denne bilen for cirka 2 år siden....

Lurte på om teppet er nytt da dette var helt herpa når han solgte den, dør låsene fixet? hullene i bak lokket? rust hullet i bakplata?

El anlegget?

Har du fått montert hekken skikkelig, for vi bare skrudde den på.. hehe fort og galt..

Er fører setet fremdelse skjevt etter at den ble smelt? Takluka lekker like liflig som de alltid har gjort?

MEn bilen var skikkelig morro, vi spolte og herja som fy... merkelig at klokka fremdeles holder, husker godt da vi rev løs 245/16/35 dekka og d var ikke lite den fikk kjørt seg...

Ps: felgene er bulkete så jeg vi ikke annbefale å handle de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viko:

skal ta bilder etterpå. ifølge tripteller er den gått 200, men er nok tilbakestilt....angående speil og felger: kan diskuterast:)

318 Touring 04:

Er nok en(eller to) som har hatt bilen siden den gjekk på sørlandet,altså før den havnet hos meg. teppet er ikke byttet. låsene funker med meg. hullene i bak lokket er tettet ja(men ikke så veldi bra gjort), el.anlegg: er noen ting som ikke funker men det har jo jeg skrevet før i tråden. førersetet er fint det,, er passasjersetet som ikke er helt som det skal. takluka lekker litt, men ikke så veldi gale.

klokka: har snakket med en som har hatt bilen før, og han sier han har hatt en del forskjellige differ, blant annet original 325diff med sveiset sperre. Nå står der

en diff uten sperre og med høy utveksling(2.83 eller 2.90,, ikke helt sikker).

mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3500kr maks fra min side jaffal.

Mye rust, mye arbeid, elektriske feil, lekasje i takluke, mye slurve arbeid med tanke på lakking over rust, lister osv.. :-k

Kordan er den innvendig, hullete og stygg??

Motor og drivverk, slarkete og lekasje??

Km stad på diverse, motor og gir??

Foringer, hjuloppheng??

Den ser sikkeleg shappy ut rett og slett... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi..hva om jeg sier 7000 da??er jo 4 dørs trekker litt der da..å rusta trekker litt da...hmmm..er sikekrt noe anna feil å da....kan bytte i en 323i jeg har da...2 dørs å:)seidel bakfanger å m3 side skjørt..å øye lok å..den er svart...akkurat bytta motor til en 323i motor som er gått kun 170 tusen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...