johjoa Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 http://www.viatravel.no/film/pinup_wm256.wmv jeg har også lyst til og kunne det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Skills! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 oi.. de va kje stygt.. sko hatt ein svære semitrailer me hu 1 der på sidå.. nice... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 litt synd at det første sprayinga ble opp ned, men så syns jeg det siste "maleriet" ble mye penere!! Og sånn BTW: Det heter ikke å lakkere når man sprayer bilder med så små sprøytepistoler, men painbrush Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 oi.. de va kje stygt.. sko hatt ein svære semitrailer me hu 1 der på sidå.. nice... WORD... Men har dere ikkje sett det programme som gjek på MTV men flamme lakking av Hot Rod osv?? Der fikk man se kordan dei gjorde det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Og sånn BTW: Det heter ikke å lakkere når man sprayer bilder med så små sprøytepistoler, men painbrush hmmh paintbrush Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Og sånn BTW: Det heter ikke å lakkere når man sprayer bilder med så små sprøytepistoler' date=' men painbrush [/quote'] hmmh paintbrush Trodde det het airbrush Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2006 yeah! whatever! uansett... han hadde skillz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 hehe dette har jeg prøvd på lakk linja jeg gikk på før,, dette må jeg få prøvd å lære litt mer av ettervert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 galningen der bruker jo berre ei vanli støvmaske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Han var flink til å beise! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Søt dame. Skulle hatt det panseret på E30'n min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 skills ja. Skulle gjærne lært det der. Skjekk ut denne siden også. dene dama vet hva hun gjør. www.flickan.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 HAHA! var det Petter Solberg? så slik ut.. veldig stereotyp airbrush-bilder han lager da... hva med litt fantasi... tror han kunne laget noe fetere en kjerringer på panser, for å si det slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 er så rått det der! synd jeg suger til å tegne:P må ha litt skillz i litt av hvert for noe sånt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå