Gå til innhold

Bil er prioritering... :)

Share

Anbefalte innlegg

bedriften går dårlig eller?

Nei, den gjør ikke det. Det er jo det som er poenget. At noen ikke prioriterer bil i det hele tatt. Man skal ha MYE penger om man ikke må tenke over hva man vil prioritere.

Ikke så rart egentlig, siden bil egentlig bare er et pengesluk uansett hvordan man gjør det. :?

Å investere i hus og hjem er til sammenligning mye smartere, men alt med måte, såklart. Hus og interiør/møbler blir jo også eldre. De aller færreste har råd til BÅDE det feteste huset de kan tenke seg OG den feteste bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men d handler som sakt om prioriteringer..:) Folk har forskjellie interesser, og det gjør at folk prioriterer pengeforbruket forskjelli...Fadern foreks. kan ikke forstå at jeg bruker penger på bil..pengesluk og unødvendig..men selv kan han bruke 50k på ett digitalt kamera..10-15k på ett nytt kameraobjektiv...og d kan ikke jeg forstå..:) så vis folk har muligheten, så bruker di pengene på d som interiserer dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent økonomisk sett så er ikke bil en invistering..

Men i denne relativt bekymringsfrie alderen mange av oss fortsatt er i så er det viktig å ha det litt gøy også!

Jeg mener at en bil man føler seg vell i, er med på å bedre livskvaliteten :lol:

Selv er jeg lærling, har ikke den dyreste bilen på jobben.. Men er etter min mening den desidert fineste.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et litt festlig bilde fra min arbeidsplass. Gjett hvem som er min, og gjett om jeg er sjef... :whistle:

Neida, poenget er at bil er snakk om prioritering, og dette bildet er ganske klar tale. Selvom det er et dårlig mobilbilde... :wink:

bilde103red7fr.jpg

Tipper de andre har satt ferrariene osv inne for vinteren, og tatt ut vinterbilene sine, som er avbildet her ved siden av din 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det også der som jeg jobber. Det er bare meg og de to andre sjefene mine som har heftige biler. Resten av gjengen kjører til jobb med rust holker. Men det er helt sant at det er snakk om prioritering og interesse. Jeg har råd til BMW siden jeg bare bor i en leilighet som er akkuratt nok for meg og dama. Det handler om å nyte livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe bedre jeg,er som sagt snakk om prioriteringer.

Jeg bygger hus til meg og mine,og kjører Suzuki Swift 1,0 3syl!

Bruker ikke bensin og skikkelig arbeidsbil.

Det å kjøpe bil til 200-300 tusen er ikke ett alternativ for meg da hus er en mye bedre investering.

Og det er heller ikke lett å gå i banken og spørre om du kan bygge hus med 300k i lån på bil med gjennomsnittlig inntekt.

Har jo den gamle e21 kverna også,men det er hardt opptjente penger som er lagt i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...