Runar-CSi Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Noen som har er sånt rele liggende å slenge?? Er til lyktespylere, det er rødt og har delenummer: 6135 1 389 002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 dra på en bensinstasjon, dem har sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 dra på en bensinstasjon, dem har sånt... Tviler på de vet hva et relè er Slik er det iallefall på de fleste bensinstasjonene jeg har vært.. Det er nok best å bestille et nytt fra BMW eller GS..Kan da ikke koste all verden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Ser desverre ikkje ut til at GS har det... Prøvde å søke på det... Ta deg ein kikk rundt på autodb eller finn... ofte folk som har noko merklege ting liggende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2006 Det er akkuart det som er problemet... GS har ikke nytt ( det koster skorta også) men Trond holder på å leite etter et fint brukt et til meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Jeg har relèer liggende i bøtter og spann. Legg ut ett bilde, så skal jeg kikke etter ett på søndag når jeg kommer hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå