Sevenord Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Var budet så lavt at du bare overså det? Du kan jo ha meg i bakhodet om du ikke får noen andre bud på det ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2006 Var budet så lavt at du bare overså det? Du kan jo ha meg i bakhodet om du ikke får noen andre bud på det ivertfall Skal tenke på det, men tror ikke det blir interessant før det er snakk om 500 + porto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Passer også i e28 -86 om man gjør ett fint skår nederst med vinkelsliper.. vansklig å få pent, men det går.. Anbefales vel derimot ikke, gjorde det sånn i den forrige bilen min som var 84 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferieguru Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Hei. Jeg byr deg 600 + frakta for m-rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Solgt det m-rattet ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2006 nei, 550 inkl frakt er høyeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Hvor bor du da?? Mulighet for å hente det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 jeg byr kansje 1000kr for momo-rattet. mye brukt? slitt? hva er diameteren på dette? mye mindre enn originalt? legg meg til på msn å send noen bilder:piltnes_2004@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 Hvor bor du da??Mulighet for å hente det Akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 jeg byr kansje 1000kr for momo-rattet. mye brukt? slitt? hva er diameteren på dette? mye mindre enn originalt? legg meg til på msn å send noen bilder:piltnes_2004@hotmail.com Pent brukt, ikke slitt. Diameter er 34-35cm, orginalt er det vel 39 cm ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 600kr er bydd for M-tec rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 hold på det rattet, skal kjøpe d når jeg får penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 Budrunden avsluttes på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 Begge ratt solgt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå