Gå til innhold

Mitt prosjekt (E30 318i) lakt inn ekko bilder


BMWGUDEN
 Share

Anbefalte innlegg

BMW 318i e30 1985mod

Jeg kjøpte denna bilen da eg blei 17år, har hatt bilen i rett over 1år nå, den var gått veldikt langt og i lidt dårlige stand, motoren hørtes ut som ein plenklipper, hehe

Jeg skiftet motor å girkassa på an, satte i ein m10 maskin så var gått 160000km. Sveist masse rust og sparklet alle bulkene på bilen.

Har montert seidl frontspoilar, e46 lokk hekksjørt, m3 sideskjørt, og ein hekkspoiler, bakrudesenkar, luftinntak i panseret.

e46 m3 lokk riller i forskjermane, kvit lakkerte BORBET C 17 tommere, og m3 speil i carbon

powerfilter og effektanlegg me dobbel DTM endestykke.

Recaro sportstoler forran, JAMEX ratt å pedaler, alu gulv, alu lakkert diverse deksler til dasjbordet, kvite innstrumentskiver, innstrumenter i a stolpen

Gule justerbare KONI me apex fjører 60/40senkning,

325i bremser forran

ska montera tårnstiver forran, sportsbremser, turbo ellar større maskin, hekje bestemt meg heil ennå.

an ska rett til lakkering når an er ferdikt pusset, enten blå ellar lilla,

målet er ein komplett e30,

bilder kommer så fort jeg får lært meg kossen jeg legger di inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja bilder skal jeg legge ut.

nå er an mest ferdigt pussa, :) men har enna mye og gjøre med an.

kjøpte HKS sportsfilter kitt, og sports bremseskiver i dag :lol: , va frest mønser i dei for bedre kjøling, di er kjøpt på koed. vurdere å kjøpa green stuff bremseklosser.

ska bestilla tårnstivar ein dag i neste uka, så er det au på plass.

jeg har vert å hørt på Garret t24, og store intercooler og HKS dumpventil,

kunne jo blitt ein smule heftikt :bounce: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et bilde av hvordan denne bilen så ut før "Guden" begynte å herje med den, ligger på tråden "Min BMW 525i"...

Var en fin bil da jeg hadde den, og fikk akkurat solgt den før alle problemene begynte! :D Hehe.

Har tauet denne e30'en med min nyere bil flere ganger etter at "Guden" kjøpte den...

Motor hadde sannsynligvis gått en del over 400 000km, så var vel på tide å bytte. Hehe

Skal hjelpe til å få lagt ut nyere bilder av bilen til helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...