Rage-A Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Som topic sier. Har grenrør til salgs, ser omtrent slike ut: Pris: 3500,- + frakt Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Hva slags fabrikat er dette? er det ubrukt? evt hvor gammelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 Dette er laget i USA, har handlet det igjennom min kontakt der. Er helt ubrukt. Pakninger og slikt følger også med. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oxyopia Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Ser identisk ut med det som SSAutochrome har på sine sider. Link til produktet deres... Edit: Welcome to Stockreco.com Home of Product Images for SSAutochrome.com Fikk opp dette da jeg prøvde å surfe inn på siden som bildene låg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Hmm... 250 dollar.... Er ikke det ca 1750 kr...? pluss frakt og toll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Og få de evt til å skrive at det er gave, så kan det hende du slipper å betale moms.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Et poeng med grenerør er at alle rørene skal være like lange før de går sammen i et rør, det gjør de ikke på de rørene du skal selge.. Dette ser hjemmelaget ut synes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oxyopia Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Tror SSAutochrome tar ca 110 dollar i frakt til Norge. 250$ + 110$ = 360$ 360$ * 6.86 = 2470.- Norske kroner 2470.- * 1.25 (norsk moms) = 3087.- 3087.- + 155.- (gebyr til posten) = 3250.- Totalprisen, ferdig fortollet, vil bli på 3250 kr etter dagens kurs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 Mye mulig det er fra ssautochrome, kan sikkert forhøre meg om det. Men hva er poenget med alt dette i min salgstråd? Kan dere ikke ta opp sånne ting med meg på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Greit at vi hjelper hverandre litt vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Et poeng med grenerør er at alle rørene skal være like lange før de går sammen i et rør, det gjør de ikke på de rørene du skal selge..Dette ser hjemmelaget ut synes jeg.. det trodde jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 Fremdeles til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2006 3000 noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå